Látogatottság növelés

Van egy szép weboldala, de Önön kívül senki sem látogatja? Esetleg szeretne még több látogatót a weboldalára? Cégünk kétféle módszer ajánl a látogatottság növelésére:

  1. Keresőoptimalizálás: Ezt a módszert azoknak ajánljuk, akik valamilyen speciális szakterületen működnek, esetleg az általuk forgalmazott termék speciális, illetve egy adott településhez (ami nem Budapest!), megyéhez köthető a tevékenységük. Ettől eltérő esetben a ráfordított idő és a keresőoptimalizálás ára annyira magas lenne, ami nem térülne meg belátható időn belül egy kisebb, esetleg induló vállalkozásnál. A keresőoptimalizálásról bővebben itt olvashat.
  2. AdWords: Ezt a módszert akkor ajánljuk, ha nagy konkurenciával rendelkező vállalkozásról van szó, így a keresőoptimalizálás nem jöhet szóba. Ahhoz, hogy a sok hirdetés között kitűnjön az Öné, jól megírt szövegre van szükség. A kulcsszavakat is alaposan meg kell válogatni. Emellett a kattintások árát is pontosan be kell lőni, és folyamatosan figyelemmel kísérni, hogy a lehető legjobb eredményt érhessük el. Az AdWordsről bővebben itt olvashat.